srijeda, 10. siječnja 2018.

Zdravlje

VIC – Imao jedan Srbin problem sa pen*som i ode on u bolnicu i razgovara s medicinskom sestrom…

Imao jedan Srbin problem sa pen*som i ode on u bolnicu i razgovara s medicinskom sestrom.
Pre nego što joj pokazao svoj problem, kaže joj:
– “Medicinske sestre se ne smeju smejati pacijentima.”
– “Naravno da se neću smejati, ja sam profesionalna medicinska sestra i u više od dvadeset godina se nikad nisam smejala pacijentu.”
– “U redu onda”, – kaže čovek i skine pantalone otkrivajući najmanju stvarčicu koju je sestra ikada videla.
Dužinom i širinom, nije mu veći ni od male AAA baterije.
Sestra nije mogla izdržati, pa se malo po malo počela podsmevati, a onda gotovo i pala na pod od smeha.
Nakon nekoliko minuta sestra došla sebi i izvini se čoveku.
– “Oprostite, tako mi je žao, ne znam šta mi je došlo. Obećavam da se to neće ponoviti. Sada mi recite, šta je problem?”
– “Natek’o mi je”, – odgovori Čovek. IZVOR: VICDANA:RS